head bg
 
food

ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΥΓΕΙΑ

Στη σημερινή εποχή, έχει αναγνωριστεί ο σημαντικός ρόλος της κατάλληλης διατροφής στην απόδοση των αθλητών.Για την μεγιστοποίηση της απόδοσης πολλοί παράγοντες πρέπει να προσεχθούν μεταξύ αυτών είναι και η διατροφή η οποία επηρεάζει τη σωματική υγεία, το βάρος, το ποσοστό της μυϊκής και της λιπώδους μάζας, τη διάρκεια της απόδοσης, την ένταση της προσπάθειας και τη χρονική διάρκεια αποκατάστασης μετά το τέλος της άσκησης.Ο αθλητής που επιδιώκει τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του οφείλει να ακολουθεί σωστές πρακτικές διατροφής και αναπλήρωσης των υγρών που χάνονται με τον ιδρώτα. Ιδιαίτερα για τα παιδιά η διατροφή πρέπει να καλύπτει και τις ανάγκες του σώματος αλλά και των ορμονικών αλλαγών που συντελούνται στις ηλικίες αυτές.

Ορισμένες συμβουλές για σωστή διατροφή ποδοσφαιριστή.

  •  Να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα, λαχανικά και δημητριακά.
  • Τις ημέρες πριν τους αγώνες και τις προπονήσεις να καταναλώνετε περισσότερο υδατάνθρακες (πατάτες, μακαρόνια, ψωμί).
  • Να καταναλώνετε λιγότερα λιπαρά (τυρί, βούτυρο, λιπαρά κρέατα).
  • Η ζάχαρη σε κάνει να πεινάς ενώ έχει μικρή θρεπτική αξία και προκαλεί καρδιοπάθειες. Ελλατώστε την όσο μπορείτε.
  • Τις τροφές σας να τις τρώτε με όσο το δυνατόν λιγότερο αλάτι.
  • Τρώμε λιγότερες φορές κρέας(δύο την εβδομάδα) και αρκετές φορές ψάρι.
  • Προσπαθούμε να τρώμε τροφές φυτικής προέλευσης (όσπρια, χόρτα) 2 φορές την εβδομάδα.
  • Αποφεύγουμε τα γαλακτοκομικά σε μεγάλες ποσότητες πριν από τον αγώνα ή την προπόνηση.
  • Πίνουμε παραπάνω νερό και ειδικότερα τις ημέρες των προπονήσεων.
  • Αποφεύγουμε τα αεριούχα ποτά (Coca Cola) και τα έτοιμα φαγητά (fast food).

ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ
ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ

Μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα του συλλόγου μας.
0063316